Utbildning

I dessa dagar passar det dock alldeles utmärkt att läsa in den teoretiska delen av jägarexamen online. Foto: Johanna Thörnqvist

Läs Jägarexamen nu - hemma i soffan

För alla naturälskare som tillbringar mycket tid hemma i corona-tider finns nu ett gyllene tillfälle att läsa in Jägarexamen online. Med Jägareförbundets nya Jägarskolan finns nämligen alla möjligheter att lära sig allt som behövs. Blir du dessutom medlem i förbundet (till halva priset) får du tillgång till massor av extra träningsfrågor under ett helt år (PREMIUM).

Passa på att läsa in teoretiska delen av jägarexamen online nu! Foto: Madeleine Lewander

2020-04-14

Jägarskolan E-jakt är detsamma som bokpaketet Jägarskolan som nyligen lanserades. Du väljer själv hur du vill ta din jägarexamen, online, studiecirkel eller på annat sätt. I dessa dagar passar det dock alldeles utmärkt att läsa in den teoretiska delen av jägarexamen online.
Beställ boken idag!

Bara bokpaketet eller bokpaketet med PREMIUM?

Med Jägarskolan PREMIUM får du ännu fler frågor att träna på! PREMIUM är ett medlemskap för endast 300 kr för ordinarie medlem respektive 150 för ungdom, för dig som köpt Jägarskolan. Ordinarie pris 675 kr resp. 300 kr för ungdom.
Gör så här:

1. För att lösa den här typen av medlemskap måste du först ha köpt bokpaketet.
  2. Via det kan du logga in på Jägarskolan E-jakt med den kod som finns på det kort som följer med vid köpet av bokpaketet.
  3. På kortet finns information hur du kan lösa medlemskapet PREMIUM via Swish.
  4. Efter inloggning på Jägarskolan får du din inloggning till Jägarskolan PREMIUM via sms (det kan dröja upp till två bankdagar). I Jägarskolan PREMIUM finns mer än 350 frågor att träna vidare på.
  5. Inloggningarna gäller i ett år

>> Du köper paketet för 795 kr här! >>

DET HÄR ÄR BOKPAKETET:

• Boken Jägarskolan med allt du behöver veta för att klara jägarexamen
  • Häftet Lagen där jaktlagstiftningen beskrivs på ett överskådligt och lättsamt sätt.
  • Studiehandledningen som innehåller ett stort antal frågor och arbetsuppgifter.

Dessutom ingår inloggning till Jägarskolan E-jakt!

Du får:

• Ljudboken som är nedladdningsbar
  • Bildspel som främst tar upp däggdjur och fåglar med fokus på att känna igen arterna och också lyssna på deras läten.
  • Ett stort antal filmer som behandlar jakthundar, många av jaktformerna samt vapen och skytte.
  • Två övningsprov med tillsammans 140 frågor att träna på.

Se också filmen där författaren Ulf Lindroth presenterar nya Jägarskolan